-->

 

2005 年 11 月 10 日  星期四  100問...

1::: 今日係幾號: 10號..""
2::: 有心理準備做呢100條未: 有掛!?""
3::: 最鍾意聽咩歌:好聽就中2架啦,,,仲有stephy既歌都中2!! ""
4::: 你有無潔癖: 唔會掛!?不過唔中2太污糟..""
5::: 鍾意ICQ定MSN多: e+就梗係msn啦..""
6::: 用8個字形容你自己依家既心情: 心情低落..十分煩惱..""
7::: 最後一次睇咩戲: 龍咁威2..""
8::: 住係邊區: 天水圍...""
9::: 最想得到咩: 咩都想要...哈哈,,太貪心!!""
10::: 曾經愛過最衰既人: 唔覺有...""
11::: 有無後悔愛過吽G 唔知wor..""
12::: 有無想過幾時結婚: 25-30歲到啦...""
13::: 你覺得最可怕既係咩: 大小動物同靈異物體..""
14::: 識得最耐既朋友係邊個呢: 唔...如果話e+仲係咁fd既話,,,應該係阿ling,,唔記錯既話..""
15::: 如有識左幾耐: 2年幾..""
16::: 日記網址係咩: http://blog.qooza.hk/ting0124
17::: 最討厭的人或物: 扮野,,報串,,姣精...""
18::: 屋企電腦係唔係廢既: 我覺得係...不過都用左成4年..又洗過好多次機..""
19::: 最想多謝邊個: all my fd!!阿魚,,阿wing,,阿ling...甘甘,,倩倩..""
20::: 近排有咩令你有好大壓力: 唔覺有壓力,,,我從來都唔會俾壓力自己..""
21::: 有無得罪過人: 一定有,,不過唔知係who姐..""
22::: 如果有得罪左邊個: 我點知...我又唔係?.""
23::: 用咩牌子既筆做末牷G 成日轉架wor..""
24::: 做呢100條煩唔煩惱呀: 好煩架,,不過我中2..哈哈..""
25::: 第一次拍拖係幾時: 未拍過..""
26::: 記咩最叻: 我不嬲都冇記性架wor,,玩我阿!?""
27::: 有無講過粗口: 一定有啦...係多定少姐..""
28::: 最討厭咩天氣: 忽冷忽熱..""
29::: 最鍾意哪細理: 咩係細理!?""
30::: 鍾意男定女: 梗係男啦,,,我唔係基架..""
31::: 支唔支持同性戀: 唔係咁支持..""
32::: 最討厭的數字: 冇..""
33::: 喜歡邊一類型既男性或女性:型,,細心,,體貼..唔會睇人外表而中2人...鍚哂GF!!""
34::: 有咩秘密唔同人講: 冇咩,,我唔守得自己既秘密,,一定會同人分享..""
36::: 數出你最愛既朋友: 阿魚,,阿wing,,阿ling,,阿甘,,阿倩..""
38::: 係唔係乖學生: of course啦..你覺得呢!?""
39::: 依家幾歲: 15..""
40::: 數口叻唔叻: 唔叻,,我maths勁廢..""
41::: 去開邊間超級市場: 好少去...不過pk同wellcome2間都會去..""
42::: 你覺得你係咩人: 唔知..搵人話我知啦..""
43::: 口頭禪係咩: oh shit!!""
44::: 怕唔怕黑: 唔算怕..""
45::: 上網多數做咩: 打日記,,睇人日記,,上討論區..""
46::: ICQ no.係咩: 163560900
47::: 會唔會日日都打日記: 一定會,,不過係番學既日子..""
48::: 幾度先會開冷氣: 熱就開..""
49::: 偶像係邊個: Stephy..愛爆Stephy!!仲有Alex..""
50::: 做左一半啦開唔開心: 唔開心wor..""
51::: 最喜歡哪一套動畫: 唔睇..""
52::: 細細個個時得唔得意: 你覺得呢!?""
53::: 有D咩古怪既習慣: 冇wor..""
54::: 覺得自己尚算正常嗎: 一定正常啦..邊有人話自己唔正常!?""
55::: 做過最LOR既事: 好多架wor,,成日做架啦..""
56::: 讀近咩班: 3D...""
57::: 有咩事係你依家既人生轉笨I:form3..""
58::: ICQ HANG左你會點: 開番law..""
59::: 有無呃過最愛既朋友: 冇..""
60::: 最鍾意香港邊一到: 我屋企!!""
61::: 最鍾意講既單字: shit!!""
62::: 最討厭咩戀情: 姐弟戀,,偷偷摸摸..成日哂..""
63::: 鍾意睇邊一類型既戲: 愛情..感人..好笑既..""
64::: 鍾意韓國定日本多D: 日本掛..""
65::: 點解鍾意呢個國家: 覺得好靚..""
66::: 最怕既動物: 所有既大小動物..""
67::: 依家有咩目標: 努力讀書,,忘記一d唔想記得既野...""
68::: 最想學習哪一種語言: 冇人識既..""
69::: 你覺得邊一個作家既書最好睇: 冇研究..""
70::: 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣:愛情..""
71::: 有無打ICQ N/A MESSAGE: 有..""
72::: 見到咩人會即刻OFFLINE: 唔會..理得坁?,我有我on..""
73::: 電視劇值唔值得追: 唔值..我唔會追..""
74::: 會唔會幫呀媽做家務: 當然會啦..我好乘架..""
75::: 你係屬於被動定主動既人: 被動..""
76::: 形容你最討厭既人個樣: 姣,,扮野,,報串,,成日溝仔..""
77::: 上網最唔好既地方係咩: 冇..""
78::: 有無用BIT TORRENT(即BT):一定冇,,唔識亦都唔想用..""
79::: 有無想過要整容: 冇..""
80::: 覺得自己最令既地方: 指甲..""
81::: 有無界過手: 冇..我唔會做埋d咁kai既野..""
82::: 最想養既動物: 唔想養..""
83::: 覺得自己衰唔衰: 唔覺..""
84::: 有無兄弟姊妹: 有..1sister..""
85::: 係唔係淆底怪: 唔係,,我好多薑,,,一定唔會淆底..""
86::: 最唔相信邊個: 溥傑..""
87::: 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點: 話妎?..""
88::: 見過最核突既事: 驚嚇既野..""
89::: 屋企有無種花: 冇..""
90::: 返學會唔會著冷衫: 着..""
91::: 有無鍾意人: 有..不過我要忘記?!唔知放唔放得低..""
92::: 最鍾意咩顏色: blue,,pink..""
93::: 牙JAY定EDISON靚仔D: of course牙Jay啦..""
94::: 知唔知道神係咩: god..""
95::: 上咩堂先會訓覺: 中文,,epa..""
96::: 覺得你自己係屋企有無自由: 有,,勁大自由度..因為我係大哂架,,哈哈..""
97::: 如果你有三個願望你想做咩: 再要多3個願望..""
98::: 最鍾意既運動係咩: 跑..""
99::: 塔咩車返學: K73..""
100::: 眼唔眼訓: 當然!!就死喇..""

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 352 | 353 | 354 | 355 | 356 | 357 | 358 | 359 | 360 | 361 | ... | 470 | »

ting0124
 

暱稱: `炎小TING*
性別: 女
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

背景音樂

Wonder Girls - Nobody

好友名單


我的連結

甘小人'z Xanga
吳吔魚'z Xanga
吳田氏'z Xanga
李瑞能'z Xanga
袁人妍'z Xanga

最新日誌

1 24 生日快樂to me
死了都要愛....煲劇
08 sports day 勤社勇...
期待韓版流星花園
覺悟


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 
 

人氣:19850