|
2005 年 11 月 4 日 星期五 Football Match |
尋晚去左阿甘屋企做cp個project...11點先番屋企,,,做到成1點先訓...""好支力阿lee個week!!早上先記得未up個ppt上網...oh...no..搞左鬼咁耐都未得..之後我就走左..""番到school...同阿ling,,倩,,魚落左去搵mr au...點知我地落到1/F到啦,,,就見到vip上緊樓梯...哈哈...佢都見到我地..""交左回條俾mr au...我地唔join drama喇...""之後就去同mr ng講我地個ppt send唔到...佢叫我將個ppt分開黎send,,又叫我地lee堂present感想,,,好在佢冇鬧姐...""history果陣,,,pauline落簾果陣..成個簾跌左落黎...超好笑..""上chinese要quiz...我冇溫到...係咁吹水...""又要作果d標語,,我作到好kai...miss fan居然讀左佢出黎...話通順..下,,,唔係掛!?請大家細心欣賞我作既標語:工廠廢氣不可多,,,人人開心笑呵呵///""係咪好kai呢!?miss fan話仲以為係工廠廢氣笑呵呵,,,唔係掛!?原來佢睇錯.."" 小息又同阿wing,,阿魚落左去小食部,,今次又到阿wing請...""一落到去我就見到佢sit左係度食野...仲一路係度靭腳,,,好鬼核突!!2堂e變左ers,,,becoz好多人冇bring書...""我一路睇書一路釣魚,,,個頭係咁dup低...唔知miss kwok見唔見到tim...唔理佢喇,,我真係頂唔順!!""maths堂關sir冇番,,好野...唔洗係咁計數lu!!""jeffery代堂,,我唔理佢...趴左落枱度訓,,訓左一陣就訓着左喇...矇矓間我聽到佢地趕壁報...""我連續2晚都成點幾先訓,,再之前又成12點幾先訓,,,對眼又鬼咁痛,,,痛左成個week喇...訓完之後真係舒服好多...""林欣話佢叫左我幾次我都冇理佢...sorry!!我訓着左就真係好似失去左知覺咁,,點叫我都唔醒架...""後尾佢叫醒左我睇片,,,我都未訓醒...對眼又未睜得開,,so唔知斷片up麥,,,我淨係知d人係咁笑..""原來倩倩都有訓,,,我地2個一齊訓足成堂,,,哈哈..""唔知有冇人見到我訓覺個樣呢..如果見到唔好笑我阿,,plz!!"" 上bio...mr kwok又講埋d咸濕笑話...真係頂佢唔順..""lunch番到去就同miss lai傾計,,,又睇佢個bb既相,,好cute阿,,哈哈..""阿wing話佢睇到都想生tim,,,之後我同miss lai講,,,哈...阿wing唔好打我阿...""cp堂我好慘,,,冇得use個cp...死左阿...不如俾部手提既我用啦,,哈哈..(太大想頭喇!!)佢唔記得左我地要present,,好野...!!""放左學果陣我就畫番d漫畫...(lunch果陣都有畫,,,不過冇刨到d筆,,冇筆刨阿...周圍問人又冇wor,,,之後阿yip用cutter幫我批..thx!!點知鄧congee話佢有筆刨wor,,,9菜!!又唔早d講..."")跟住我同阿魚,,倩倩落左地下,,再上1/F又上2/F睇下人地班d壁報...去到2E...見到miss wong,,梁鳳儀,,鄧潤康俾緊分,,咁我地就上番去同阿ling佢地講..""我地又諗埋歡迎佢地,,,諗住講歡迎歡迎(普通話)..點知死溥傑果班學我地wor,,頂佢阿!!""之後係6A...靜e佢地講緊who評分時,,,突然靜e好大聲咁嗌左鄧潤康3個字,,,超好笑...鄧潤康都聽到,,,好多人都笑靜e,,,哈哈..""之後到我地時,,,pauline負責present,,,佢講得勁好阿...又冇寫犒,,,係即諗即講...又講到好順暢,,,miss wong佢地一路聽一路笑,,,由開始笑到走果陣,,哈哈///我地都係咁笑,,,出面又有好多人望入黎..."" 之後我地去左LPE足球場度睇我地班D人踢Ball...""去到見到好鬼多人睇緊...我唔可以睇太耐,,,becoz要學漫畫..""去到我都見到vip...阿甘同倩去左佢果度,,佢地都叫我去...我唔敢去...""我同阿wing,,阿魚,,靜e,,ling,,swing享上面睇...突然我見到vip另轉望過黎我地lee邊...""之後下面d人走左,,,阿甘叫我地落去睇...咁我地就落左去睇喇...""阿wing係咁夾埋佢地玩我,,,係咁嗌我阿ting,,仲有china ting,,嗚~~俾佢地夾攻!!""之後我又叫靜e同我嗌偉偉&wing,,,哈哈..我地叫到好大聲...點知我又被阿wing玩番,,,佢地又一齊玩我...哼哼""跟住阿魚同佢地講我同vip個樽一模一樣...佢地又玩野...""阿wing law,,又係咁好大聲咁問我:阿ting你唔係要學漫畫咩...唉..""我地班d人對3c,,,佢地成日都將個ball踢左出去...有一次仲要成班人走出去搵...場面十分壯觀!!""佢地搵緊時,,,vip佢地就落場踢...佢地得3個...對成7個人...""由5點5踢到6點到啦...期間佢過黎law水飲...阿甘就遞俾佢...之後唔知邊個叫阿甘同佢講佢law錯左...(好似係阿wing)之後阿甘就講啦...佢聽到...仲望住我..見到我個水樽同佢一樣...有冇搞錯!!好在之後阿甘話冇野咋..""阿甘又話開佢個袋law佢本手冊黎睇...不過最後都冇...費事啦!!""跟住佢地唔踼na,,到番我地班d人踢..""佢享度換番對鞋...之後我話走喇..雪wing咩住我個書包..又唔肯俾番我wor,,佢見到我地2個好白痴咁追黎追去...好kai阿..""之後我話走喇,,,果陣成6點...佢地又等左一陣先走..咁vip佢又走喇...享我地後面...阿wing又再次夾埋佢地玩我...係咁叫我china ting...我就唔理佢地...行左去最前...之後我另轉,,見到佢又另過黎...同阿甘講野...佢地就同佢講88..佢就番屋企喇...佢地又話我做咩唔同佢講88 wor...傻架...仲講到鬼咁大聲,,,後面有好多人架...""我遲左成半個鐘去學漫畫...好在個miss未走咋.."" 番到屋企,,我就訓左陣,,,之後就食飯同沖涼...跟住又同一班傻婆MSN...""阿甘又改我地名...wing係3姑,,我係6婆,,,倩倩係8婆...swing係7叔...vip係6叔..""跟住我地就一齊改kai子阿甘痾完大便未阿,,,哈哈..笑爆肚...""swing又狂係度講外星語言..冇人明佢up麥..""阿甘就要嫁俾令仔聶海勝,,哈哈...我地都係傻傻地架.."" 今日真係超爆開心...我lee排都係咁開心...真係好喇...希望以後都係咁啦///唔好有唔開心既野!!唔開心既野一定要遠離我...唔好係我面前出現!!"" |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 357 | 358 | 359 | 360 | 361 | 362 | 363 | 364 | 365 | 366 | ... | 470 | » |
| |||||
| MORE... |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||
|
人氣:19773 |