|
2005 年 10 月 20 日 星期四 好正! |
今日本黎有早會...好在有english time...becoz我條裙短得滯..""上到去阿魚就訓左陣....之後到左8:00阿魚又陪我出去...哈哈""d時間真係岩岩好...我一出到近飲水機度見到tweety架....諗住行過去架ma...咁我又望下樓梯....見到佢岩岩好上到黎....仲望左我一眼tim...又會咁岩既...今次d時間真係超夾阿...""之後我地就番classroom..."" maths...我好眼訓...想乘機訓下....係咁fishing..."" geo...又係咁...唔多講...""鄧congee串daddy...之後偉偉又law左2支筆解釋...哈哈...好好笑.."" 小息....同阿wing落左去....我地又去買野食...今次都我請喇....""一落到去見到佢坐左享度...我地排隊時...佢又起左身走去d fd度排隊...買野飲...""佢行過黎時行得好近阿wing!!""我買左一包魚旦....之後同wingwing講咁多既...阿wing話見到佢望左過黎笑下...聽到我講埋d咁白痴既野tim...好魚阿...""我地食完之後見到佢上去喇...咁我地又上...佢就係行我地前面咋...真係超近阿...""我地係咁傾計...講左好多野...佢都聽到..哈哈..""同佢行得好近...阿wing想law我隻手打佢個law...好在冇打落去...如果唔係...都唔知點好...佢轉彎果陣好似專登微微向後望我地咁..."" AD...2堂我都係咁同wingwing傾計..哈哈...當然有講好多vip啦..哈哈...""我覺得同阿wing傾計好開心....阿wing又肯聽and同我傾vip d野...哈哈"" chinese...短講阿...我係第8個...房廣發之前抽中左我...我係第8個...嗚...我唔制""我講神舟6號...好kind阿...""鄧congee講d野好針對...d男仔都hur佢...underdie...哈哈..""之後舫廣發出去串番佢....好野!"" lunch....去左m記...見到溥傑...""不過佢唔會影響到我架...我照樣食得好好好開心...""番到去阿魚要練中詩...我同阿wing去左睇d男仔拗手瓜...之後我又望出去window....見到佢過緊馬路...之後同阿wing講...阿wing話見唔到...之後佢陪我出去....我地就落去...""行到咁上下...就見到佢..佢本黎係dup低頭...之後又望上黎...見到我同wingwing,,,佢望左我地一陣...""之後佢上左去...我地都唔落去喇...哈哈.."" englich...有隻野入侵我地班...偉偉係咁想拍走佢....""之後突然聽到一聲巨響...原來係daddy佢拍果隻野...嚇死人喇...""之後走左過黎隻野...偉偉又拍佢...整親隻手...佢唔知講左句咩野...好好笑...係話佢隻手整親...""第2堂就黎落堂時...宣佈叫我地落去睇阿拉丁....""我地落到去...行到近hall時,,,,佢果班都落到黎...我見到佢帶黑色粗框喇...個樣好掂阿...哈哈...好似仲型tim...唔錯阿...原來佢係wear glasses架...""睇果陣好好玩,,,我地同daddy講我地發覺左一樣野...就係xxxlove daddy...之後daddy話佢發覺災難黎緊...又話情愿出家...""之後偉偉又扮喊...真係好好笑...好開心!!""走果陣我同bowbow,ling ,tweety...一齊走...一出到玻璃門就見到佢享對面...佢令轉黎...見到佢仲wear緊..哈哈...之後我地出到門口,,,,佢就入左大廈....之後我係咁望下入面...見到佢行左過去信箱果邊..哈哈...好開心阿.."" 今日真係開心喇..."" |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 367 | 368 | 369 | 370 | 371 | 372 | 373 | 374 | 375 | 376 | ... | 470 | » |
| |||||
| MORE... |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||
|
人氣:19801 |