|
2005 年 10 月 7 日 星期五 阿媽知道喇.... |
lunch同阿ma去左飲茶....飲飲下阿ma同我傾計...""咁我又係一d好想講哂心裡面諗既野出黎既人...就同阿ma傾心事喇..""講左俾mama知前果排做咩唔開心啦...同lee排發生既事....""我屈左享心裡面都有成個week喇....講左開心好多...""阿ma又問我有冇中2人...我冇答...享度笑....咁阿ma知道喇....就問我係who...我就講左出黎...""講左出黎舒服哂...唔洗瞞住mama喇...""我同mama講佢話過唔會中2我地school d女仔...講埋原因...阿ma講佢識咁諗都唔係壞既人....""仲叫我諗就好...但唔可以拍x...""初時以為阿ma唔會俾我中2人...但估唔到mama係咁諗既....真係好喇....""我仲講左好心事...講哂出黎真係好開心..."" 好開心阿..."" |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 377 | 378 | 379 | 380 | 381 | 382 | 383 | 384 | 385 | 386 | ... | 470 | » |
| |||||
| MORE... |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||
|
人氣:19752 |