|
2005 年 10 月 4 日 星期二 哈哈...好開心...又發癲喇..."" |
今日又係超爆開心.....開心到癲哂咁....""不過癲埋今日就冇咩機會再癩喇......同埋又唔可能成日見到佢.....""早上去到大球場...我同阿魚去換野...""之後就集隊...我同朱曉琳係咁玩同傾計...我又指俾朱曉琳睇佢個樣...又俾相朱曉琳睇...朱曉琳話佢個樣唔錯...哈哈...""我見到佢今日條毛巾唔同左...""係yellow...尋日係blue架...仲係象象既圖案...哈哈...""佢又着番尋日條ball褲...我都係...""我地條差唔多一樣架...哈哈....""大家都係adidas...個款都好似一樣...哈哈...""我地件班 3個color又好接近...哈哈""上到去我地坐左去釗釗果行...阿魚好開心...之後我地知道原來佢享我地後2排...哈哈..佢走左時我地上左1排坐...好曬阿...""我地去左換野....聽到佢要召集...但我換完上番去仲見到佢...""佢仲未去召集既...叫第3次佢先去...哈哈...""見到所有d人都跑左跨欄...我明明見到佢都有參加....但d人收哂欄....佢冇既??唔制!!"" lunch...我係史力奇團既團長....我地既團友有...可愛既坤坤...戇居既釗釗...肥嘟嘟既鼻窿...仲有佩佩同凌遠珊....""我地係咁傾同玩...好開心...""之後我地番去喇...又去換野...""阿wing發覺珊未俾番條lkt褲佢...我地係咁搵珊...""見到阿甘...我地4個影相...正!!""之後我同阿bi影自拍...魚同wing搵珊...""我地2個部機都有影...2次都係我ja機...阿bi話我影得好正...thx!!""影完我就落去搵魚同wing...又上番黎搵....我見到佢喇...哈哈...""之後搵番佢地...又見到珊...阿wing唔洗扣分喇...""之後就集隊... 上到去又唔見佢....佢去左跑41....本黎佢地唔係第一...之後佢個fd追番d....佢係第4棒....追到喇....好野....哈哈...第1阿...""之後跑班際....我地law第3....計哂成個form3同4就係第5.....""到佢果陣...我係咁叫加油....哈哈...""我又叫d男仔支持佢...點知佢地話支持3c....""佢又係第4棒....本黎佢地又唔係第一....但第3棒同佢狂追番...佢仲拋離d人好遠....剎唔切掣....哈哈""我以為佢地law第1...原黎唔係....""我有狂同佢打氣...佢得左我好開心..""佢1得左就係咁yeah...哈哈...""之後佢又跑師生....同miss wong跑...一開跑mr chiu就話miss wong偷步...miss wong話佢冇...之後佢又向看台度揮手...佢都係第4棒....""勁阿...又係第1...yeah...XD!!"" 閉幕喇.....我同阿倩閃左番勤...""becoz我見miss kwok check學生証...咁我地又唔係儉既...""開始喇....我狂見到佢....佢係運動員代表....哈哈.....""首先係校長up野...之後就頒獎.....""開頭狂頒d唔想睇既獎....之後到佢mama頒喇....見到佢mama個樣lu....原來我見過佢好多次....我見到佢都覺得好熟口面....""首先係頒班際.....""係低級組先......之後係中級組.....4B law第一....4C law第二...3C law第三......""我初時以為佢地law第一....原來唔係.....""我見到佢mama頒俾佢果班時....係頒俾佢先.....哈哈....""之後影相時佢mama又企佢隔離....又同佢講野....""之後係頒師生接力.....佢地law第一!!勁阿.....又係佢mama頒俾佢....哈哈...""我狂望住佢....佢成日都dup低個頭....佢law完個牌就放落褲度....""今年勤好似勁左...law番多d獎.....lala隊又law一個獎....因為年年都包底...so今年好左.....""tweety佢地落左去做運動員代表......佢地話聽到儉d人好唔鋸...becoz佢地認為男甲應該係儉拎....但俾信拎左....佢地話男甲有x x x佢地....咁應該係儉law....""但係信都冇咩男甲拎獎....儉係咁law金架.....""我都覺....= . ="有一次頒緊獎...有個剷草既阿嬸享頒獎台面前剷過去.....d人即刻狂享度笑....""終於都放喇....我地3D班去影相....""不過好唔齊人....d人走哂...""有好多班d人都影...佢果班又影...享下面跑道享影....我地就享看台度.....""咁我地未影既時候我就狂偷影佢....佢換番件班 3....之後佢又訓低影....""我影左好多張佢既相....哈哈....""我地見到miss wong同miss leung同一班男老師影相...佢地?哂皇馬d球 E...好似d球隊咁影大合照....好好笑...""之後我地又走黎走去.....又同我地班d boy揮手講88....房廣發係咁叫我地走啦....快d走....""我地話走但講左好耐都未走....""我見到佢除左件班 3換番社 3....之後又同唔知邊個係咁練football....""又同miss wong影相.....之後我地就走lu....""我同tweety一齊搭巴士走...我地係咁傾計....狂講我果個同佢果個....哈哈...""我發覺我地好鍾意講你果個....用果個黎形容佢地...哈哈...""聽tweety講佢去比完賽果陣去飲水....話最衰我唔享度....""tweety見到佢mama叫左佢同佢影相....哈哈..."" 佢lee2日真係真係好開心....我都係...."" 聽日再加野....有d唔記得..... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 379 | 380 | 381 | 382 | 383 | 384 | 385 | 386 | 387 | 388 | ... | 470 | » |
| |||||
| MORE... |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||
|
人氣:19767 |