|
2005 年 9 月 26 日 星期一 都幾開心既一日.... |
今日冇早會,又落大雨wor....一番到去就同阿魚去睇下釗釗番黎未,阿魚你就好啦,一望就見到佢上黎,又同佢行到鬼死咁近,搞到我都好羨慕tim....之後我地落去搵miss kwok,俾d班3$$佢keep....之後阿魚諗住陪我等佢番黎,但係又落咁大雨,都睇唔到啦,唔通企享到等佢番黎咩....so我放棄左.... history....睇片....chinese....超悶.... 小息...我地落左去,諗住同miss leung請假(choir),一落到去我就見到佢享第3張枱度食野,不過只係見到背面咋....今日拎班3,本來想唔練choir去拎,但miss leung唔俾/.\....之後上番去。 2堂english...又係做果本NEE,第2堂果陣講講下講左prepare....miss kwok問佢地知唔知點解...唔知who話係準備咁解,之後鄭梓峰話miss kwok係英文老師都唔知點解....哈哈...之後何遠彬無lala唱去迪士尼做足準備既英交版,哈哈...笑死人喇....之後佢地d男仔話佢係kindergarten既學生,又同佢講:你今日唔洗番學wor,今日3號風球。跟住又話佢係咪入錯班房,定搭錯車,哈哈....真係好好笑,笑足成堂咁滯(講下姐...)之後林正偉又唱埋中文版....miss kwok都享度笑佢地.... 之後係maths,mr kwan番黎lu...原來代課果個係我地lkt度讀架之前....嘩....佢好xx wor....之後要對小測卷,死啦我得17/92咋,全班第3差...唉....唔想調位!!!房廣發改阿wing果份,佢好衰,阿wing錯1條佢就話錯,之後mr kwan問有冇人係高分既,佢話阿wing個名,之後話70分,再加番話係減左70分,好衰阿!! 之後上bio,上到lab度張穎瑤叫房廣發同阿wing道歉,唉....張潁瑤成日都撩房廣發同葉嘉榮既....e+lee個係撩佢地既藉口,哈哈....之後房廣發對住葉嘉榮講:阿wing,對唔住阿!講左好多次...之後葉嘉榮同阿wing講房廣發話阿wing鍾意佢,之後又同阿wing講房廣發鍾意佢....要分組討論,佢地成日話d題目既answer都關於張穎瑤,話對身體有咩影響阿?房廣發就話會肥law,好似某d人咁。葉嘉榮就話好似姓張果個咁.....郭富賢成日講講下野就走音.... 之後落去班房時,係享3-4樓既樓梯,我本來同阿魚講佢地上緊pe....之後阿wing見到佢上緊黎,就同我講佢享度,好在阿wing叫我咋...我見到佢喇...佢雙眼果一刻好大,哈哈....阿wing話佢d皮膚好令,哈哈.... lunch去左食腸粉,好大雨!!番到去去左library...見到我個仔,阿wing話佢錄緊音,好cute,哈哈...我都覺... 之後上music,我又見到我個仔,佢上art,我狂望住佢,佢唔知。我愈睇真係愈似佢,哈哈....之後我地唱左yesterday....林正偉仲改埋歌詞....係咁話congee....miss leung又唔知真正含意..... cp....超超超悶....放左學要去練choir....我地決定聽日先拎班3,好野!!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 386 | 387 | 388 | 389 | 390 | 391 | 392 | 393 | 394 | 395 | ... | 470 | » |
| |||||
| MORE... |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||
|
人氣:19821 |