|
2005 年 9 月 24 日 星期六 唔開心... |
今日好辛苦,病左阿.../.\ 早上享度練琴,係咪好乖呢!?哈哈...之後去左學琴,我勁唔鐘意lee個miss!!佢問我係咪冇練琴wor,話我唔熟,我就話果度d琴都唔同屋企既....我成日享屋企彈到熟哂,去到就失哂準...我夠唔想啦,你估我想架,e+先第2堂,我諗住學埋果2堂就即刻唔享果度學!!哼哼...佢攪到我一路學一路想喊..可能係因為我感冒,佢好似以為我喊... 番到home好支力,好辛苦...訓左陣,4點幾起左身...之後木棉打黎,話星期一有得拎班3,好野!!之後話4點去拎,最好6:30前去拎。之後佢又話佢打俾鄭生,冇人聽wor,哈哈,鄭生!叫我通知哂你地阿,同你地一齊去拎,好野,真係好期待!! 之後冇幾耐就收到阿魚既SMS!THX a lot! 3D!!萬歲! yeah!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 388 | 389 | 390 | 391 | 392 | 393 | 394 | 395 | 396 | 397 | ... | 470 | » |
| |||||
| MORE... |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||
|
人氣:19762 |