尋日阿bi同我講中秋果日成晚都見到佢享OK度,同佢班fd一齊,仲話佢唔知睇ball經定馬經,我諗點都唔會係馬經掛...
講番今日,Day6要集隊,阿魚既釗釗早就番到,佢又見到。我次次都等到好遲先見到,今日見到佢係孭住個斜孭袋,law住樽維他既水。之後我地就番上去集隊,陳妙拎又講埋d冇聊野,好煩,又講得咁耐,之後差d俾miss kwok捉襪長,好在冇姐!
小息果陣又同阿魚阿wing落去地下,我地去兜左條走廊,之後去到社工室附近,我首先見到佢之前既同學(好多個),之後見到佢享差唔多最後度,經過時我地係行得好近,咁又冇人享我地中間,果陣阿wing仲要話咩要唔要好似尋日咁(阿白推我埋去),我地行得咁近,佢實聽到啦,死喇,佢會唔會以為我尋日尊登挨埋去架!?後尾我地落左小食部,又見到家聲,岩岩落樓梯果陣佢又享我地後面。之後我地又上番去,見到佢享校務處出面,同佢班主住講野,我又見到有個女仔law樽水凍佢隻手,之後佢又用手抹走d水,之後我地行過,行番上去,阿wing又想兜多幾次,但我唔想,驚佢知道。
放左學果陣,我地落去,見到佢由下面上黎,阿白見到佢笑,之後佢行過果陣就同我講:佢享度笑。佢好似聽到,望下我地....之後我地落到去,阿魚打電話俾木棉,問佢有冇板see,佢話有,之後我地搭阿魚mama既車去see,thx阿魚mama!!去到好緊張,好令阿,好想快d有貸,快d到6運會,快d有得着,哈哈!阿白佢地件3d線好幼,睇唔清楚,金銀閃粉又唔明顯,阿白唔好唔開心!
|