今日番學搭巴士果陣,我見到我個仔,佢都係搭K73,佢早我1∼2個站上車。上到去,不時望下佢,個feel真係好似佢!唔知係咪知道我有望佢,佢都有時望下我果邊。佢同佢個TPK fd一齊,好好傾咁。番到去,我地又落去,到左好遲先見到釗釗,之後又見到家聲。咁耐都唔見佢以為見唔到喇...點知之後阿白見到,就話俾我聽,哈哈,好開心,不過唔係咁清楚!之後集隊....
小息我同阿wing,阿魚落左去,見到佢坐享小食部d chair度,又係食緊野。之後阿魚阿wing,又同我落去,行到對正佢果度,咁我就冇望過去,之後就上去。後尾見到阿白佢地落左黎,law住我地D logo,咁我地圍住享度傾,之後佢就上左黎,見到&聽到我地圍享度傾野,有望左過黎一眼,可能想睇下我地睇緊d咩掛...之後law左d logo俾mr chow睇,之後又上番去。
lunch完左就派校刊,好野,終於都有喇...拿拿林番開佢果班睇下佢個樣,哈哈!佢笑住黎影,好開心咁,影得幾令阿!之後指俾connie知佢個樣,又指埋坤釗俾佢睇,佢話都係覺我佢好睇d,哈哈...connie又話尋日放學見到佢....
放左學同阿白,阿ling去木棉問班3d野,之後送阿ling去到大概天逸到,狂同阿ling傾計,傾左好耐,好開心,多謝ling!有機會都好想同阿ling傾多d,同佢傾好舒服架,又唔會講我地講過既野俾人聽,係一個好好既傾訴對象,得閒就搵佢傾啦,哈哈,講笑咋∼∼
|