今日係開學既第二日,成日都係班務堂....
一大清早就番到學校,一入學門就見到阿白,同佢一齊入去。
入到去又係享度呆等集隊...集隊喇..又聽d老師up果d野。之後就上課室,一另轉我又見到佢wor,佢應該係覆檢,原來佢尋日唔係遲到,係被人捉左出去。我見到佢個樣好kid...個身成日旭黎旭去,又拎住個袋條帶係咁轉個袋....之後有幾次佢都望左去前面。
之後就係小息喇...小息一落去就見到釗釗,之後阿魚就去買野,見到聲聲,之後又見到佢,唔記得佢享度做咩喇。有幾次佢行得好近我地,佢又望過黎。一次佢享我地側邊經過,阿白同阿魚,阿wing係咁嗌我ar ting ar ting咁,叫咁大聲方死佢唔知咩?!之後佢又行近黎,佢好似飲緊野,阿白講我聽佢講過d咩,不過我唔記得lu...後尾準備集隊,佢行過去,咁岩我地睇緊阿jay,佢好似又以為我地望佢咁。
上到課室冇耐就調位,好在我地個個都係男同男,女同女咁坐姐...期間都有好多搞笑既野發生,有d唔記得lu...最記得就係miss kwok問阿wing玩唔玩朗誦,佢係咁問既:lee位女同學,你有冇興趣參加?點知鄧匡成話冇...跟住miss kwok就話我係問緊lee位女同學架wor...點解有把男同學既聲既??之後我地狂享度笑!
跟住放學lu...一出校門,好似係阿wing話出面果個男人係咪xx既老豆,咁我睇唔到啦,就係咁望黎望去,點知俾我望到佢時,佢就另轉個頭,佢又見到我喇...死喇!!之後知道果個人唔係佢老豆。跟住走果陣阿白話以為吳子豪(Form 4果個)係佢,又以為陳文達係佢老豆,哈哈...
|