PK...岩岩打左篇日記冇左,又要再打過....
尋日唔記得打日記...唔打lu...
今日係開學既大日子,今年冇左全女班,好唔慣!好懷念2Ad日子,好想大嗌,好想發癲!冇得同阿白一班...嗚...今年Form3喇,又大一年喇。
講番今日先,今朝早上一早就番到去,就同阿白阿魚佢地傾下計咁...之後搞搞下就要集會喇!我地排享籃球架下面,又冇得目及人喇,好遙遠!up左一大論廢話,又升埋旗就上班房。 一另轉面就見到某某,佢企左出去,可能係遲到啦,阿白話見到家聲同釗釗都享出面,我見唔到。之後上到去,班主任又up左一陣就落去開學禮喇。好悶,悶到死,之後就小息。上去果陣見到家聲同釗釗,我見唔到釗釗。之後就落地下,見到釗釗喇,阿魚又唔肯落去,做咩咁驚姐?!你老公都驚??今日係你地重逢既日子,你咁驚,釗釗唔開心架!之後見到張詠瑤,佢話我聽某某享風扇下面最出面果個。我望左好耐先見到咋,之後我地係雨天操場度兜黎兜去,有紀次都見佢,阿白話佢次次都望住我,都唔知係唔係既...我唔敢望,所以唔知。之後又要集隊,上去處理班務,到左10:45就放喇。我地去左廁所度參觀,新整架。之後就落去,落到好似係2樓時,我見到佢企左享喜屏度。落到去之後我見到阿jay,真係樣衰左好多(阿ling唔好打我!)之後我地兜左一個圈就走lu...一出門口就見到佢喇,佢入番黎,阿白成日引佢注意我,陣間佢以為我咩咩就死!
|