今日好早起身,8:30就起左啦,係咪好早呢!?之後我地就出門搭輕鐵去屯門,不過阿妹要去左佢間school拎書先...之後就搭751去兆康轉614去到杯度落車,去中旅社搞回鄉証先。
10點幾就搞掂,好快!之後就去行下街啦...我個堂細佬就番佢屋企先。我地第一時間就去左crazy room度睇下,因為摋左阿,之前又要裝修,尋日先開番,阿媽講架。一去到見到大左好多,之前細過元朗果間,e+就大好多喇,仲靚左好多tim!又多左好多33,正!見到果度d人都唔係之前果d,我以為換哂人,點知唔係。咁我就同阿媽係咁揀下啦,都揀左好耐下。果個salesgirl都幾似官恩娜架,佢話買3件3or褲or裙都有6折,咁最後我就買左2件3,2條褲,俾$$果陣見到之前享舊果間識果個salesgirl,跟住我地2個都好開心!佢話好耐冇見我黎喇wor...哈哈...好開心!本來一共要$510,折左只係$306咋.....
之後又行左一陣,咁阿ma番工,我就同阿妹,仲有堂細妹去佢屋企。去到就睇左一陣電視,之後就help佢地包書,唉...真煩!好鬼支力阿!包完我好支力,就享張sofa度坐住訓左陣。到左7:30到,我就同阿妹去搵阿ma,見唔到佢,諗住走,後尾知道佢享ok,咁就去搵佢。之後就去食飯,之後就番home喇,番到黎都成11點lu...之後玩電腦,享張床享撞到個頭,勁痛阿!
|