|
2005 年 7 月 4 日 星期一 好悶阿,悶死人啦! |
| 嘩...今日又係釗悶阿!唉...尋日成12點幾先訓,今朝就10點半到先起身....好累阿!
今日先要學琴,本來係星期六學既,之後miss話轉做星期日,之後miss又唔得,佢公司有野要做,結果改到今日5點先去學。攪到我尋日同前日係咁狂練...唉!lee幾日享屋企唔係對住部腦,,就係對住個琴,悶到我就黎嘔啦! 尋日知道唔洗學琴就拿拿林執下d櫃,趁放假咁得閑。如果唔係,開學之後又一定唔得閑啦,d櫃又咁亂!嘩...d雜誌真係多啦,估唔到!我一執就執左成2個鐘到,有多冇少阿!諗住唔要果d就丟左佢,廢事享度左住哂!我仲未執完架,諗住遲d得閑再執過。其實我e+都好得閑架,不過係一個字,懶!哈哈....唔打啦,又要練下琴先,唉..... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 461 | 462 | 463 | 464 | 465 | 466 | 467 | 468 | 469 | 470 | » |
| |||||
| MORE... |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||
|
人氣:19830 |