|
2005 年 7 月 3 日 星期日 唔開心.... |
| 唉...又諗起好多野....令到自己好唔開心!幾次都好想喊....嗚∼∼∼好想大喊一場!有人陪我就好啦!好多謝阿妹,佢成日都享度聽我廢up,又唔會話我,所以我e+成日同佢講心事,以前就唔會,因為佢以前好口疏架,哈哈!e+我成日都講d開心同唔開心既野俾佢知,佢又幫我保守秘密,好多謝你!仲有阿wing!真係好多多多謝你地!
e+先放緊第三日假咋,我已經悶到嘔電啦,都唔知個暑假點捱落去好!我覺得d time好似好難過咁,e+仲係一點幾咋...唉...冇野做,冇節目....好在今日要學琴,唔係又屈享屋企!阿媽成日叫人練琴,有時練得多都悶啦,條腰好累!唉....都唔知做咩好!又諗唔到再打d咩好啦,唔打啦,係咁! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 461 | 462 | 463 | 464 | 465 | 466 | 467 | 468 | 469 | 470 | » |
| |||||
| MORE... |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||
|
人氣:19828 |