| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*LIfE'_*[isN';t〝EaSY]*
|

|
*LIfE'_*[isN';t〝EaSY]*
|
2007-07-17 |
今日....個個都知咩事啦,,,,
咪就係個個...
|
分班試.. ''lo
果陣真係好悶呀....''
都唔係巧難姐,,,''><''
ok既.....嘻~
本泥都巧緊張嫁...''
驚巧得唔巧......../\/\''
跟住都唔驚啦....
巧完lu.....relax'''
好kai心哦.... |
|
刊登時間: 2007-07-17 10:32 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
*LIfE'_*[isN';t〝EaSY]*
|
2007-07-16 |
今日,,,大家真係要離開大家啦...''
可能以後會見唔到大家...''
但係係6a班發生既野,,,
我仲記得...''
以前成日想快d畢業.....
但係而家....''
真係唔想呀!!!><*
六年時間,,,估唔到真係咁快過...''
留戀又點!?
咪又係要離開大家''!!!
而家.....
真係好掛住nlw呀...
友誼?.....好多人話唔會變...真定係假?
但係我一定唔會唔記得你地每一個 ,,,,[[[[[6a*]]]]]
正正式式咁同大家講''再見啦...咁多位,,'' ''

|
刊登時間: 2007-07-16 05:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | »
|