| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*LIfE'_*[isN';t〝EaSY]*
|
打針~勁快 |
今日,,,
克死人咩,無啦啦話要打針wo*
驚 驚呀!!!
可屎,,,都唔係巧痛~
FIRST,飲d藥水...巧苦呀;;''又苦又ham
THEN,消毒下先...
finally,一[吉]嘻~冇野lu*
咁住個打針個到,,,><
都冇red既,,,
跟住...又要返上去...
唉~又要Math啦;;悶悶悶!!!!
巧難頂呀!!!
|
刊登時間: 2007-06-29 08:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
*LIfE'_*[isN';t〝EaSY]*
|
巧返...* |
55...
等我想想今日有咩可以講先...
係啦!!!
今日,
1點幾就放啦...
巧開心呀!!!
冇野做,就同6,4,19佢地去海賓返啦,,,
本泥4唔去得嫁,but.....ka!
我仲食左雪糕tim...
巧味^^
我地去左海賓啦...好cool呀..
我地仲返左波波呀....
巧返呀''
最衰啦...返泥落夠屎呀...
but都幾巧返既...嘻 |
刊登時間: 2007-06-26 09:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
*LIfE'_*[isN';t〝EaSY]*
|
悶到我爆...><'' |
好耐冇打日記lu.....''>3<
今日打返''
唉~今日係咩鬼''創意閱讀fun fun show''wo*
攪到我正係訓到8:30.....好眼訓呀
跟住,我就同班fd去buy野,,,,,
buy完咪去返school啦...><
c話劇lu....有d都幾巧笑既,,,,
but有d就悶到我爆,,,,,橙橙橙''
做完話劇啦....ka~
又話要講唔知係咪訓詞wo*
一個又一個,,,,><''
到左最緊張既時候....放啦
我同d fd去玩左一陣.....buy 左d野....好令呀!!!但係都貴貴地''
中午....
返中樂..
幾巧返既....(個人意見)
食左幾條薯條...
巧味~
落左去夾樂隊...嘻~
|
刊登時間: 2007-06-24 10:50 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | »
|