2006-11-18
慕映...hapi brithday~~ 唔洗補課......呵呵Zzzz" 晏晝去左梨和園韓燒...6人 服務差、態度差...冇樣好... 阿滿仲同佢地嘈起上黎... 真係好嬲...好嬲呀...激死我了... 燒左好耐...食既時間好少...燒到好靚呀 食完之後去影貼紙相...好耐冇影過la... 之後去KF...周圍去...係TY坐左陣... 同古古、肥婷、仲2個有車既人出西貢食糖水 快到我想嘔...食完糖水上左飛鵝山... 1點幾回家...10幾分鐘就返到到去...勁!!
刊登時間︰2006-11-22 09:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]