今日 6點鐘說起左身`
同美怡去跑山`
減肥* 減肥* 減肥* 減肥* 減肥*
跑到 8點左右就返屋 K`
即刻去洗白白`臭臭><
之後開電腦下載勁舞團 `
然後就整早餐俾航生`
愛心早餐-----> [ 3文治 ]
整完玩左 1陣電腦航生就打來`
就落左去送早餐`
我整既野好好味架 *333333*
2點幾`返屋 K換 33 `
3點幾就同小雲去換 33`行街街`
( 條 8婆要我等佢差唔多 1個鐘牙 )
( 隻腳俾 d死蚊咬到 *人唔似人.鬼唔似鬼* )
( 可護 >33333333333333< )
換 33` 換外套同條褲仔既`
點知間店講左 1大輪廢話`
最先個女仔就話::
佢地間店剩係換褲仔既`唔俾換外套既`
後來又換左個牙嬸`就話::
買左 3日之後就唔俾換既`跟住就係度講廢話`
頂你牙`買左邊有過 3日牙`
唔俾就唔俾啦`咁鬼多廢話講做乜呢`
行到 6點左右就返左來了`
之後又拎我既愛心晚餐俾航生
7點左右`返屋 k食飯`
返到去 10分鐘都唔夠`
我屋 k個死肥仔同我吵架`
之後又去左搵航生`
8點左右`同航生就落左 Simon屋 k`
9點左右`Simon話約左謙叔佢地睇戲`走人`
航生無聊`又話 1齊去喔`
之後就 1齊去左啦`
睇 9點 45分 < 龍虎門 >
人地想睇< 多啦A 夢- 大雄的貓狗時空傳 >
睇完又過左去蛋場`聽佢地係度吹水`
之後`有 4個aB cD
佢地有晒我最討厭既野牙
第 1` 男仔食雪糕 ..
第 2` 瘦到 1支竹咁 ..
第 3` 自大 .. 少打 ..
..................................等等`
12點幾` 返屋 K了`
今日 ..又冇雞翼尖食 T^T
唔知幾時先有呢`
航生個白痴拎左我條鎖 C`
跟住搞到又到跑過來`拎返俾我`
嘻嘻^^ 嘻嘻^^ 嘻嘻^^
航生跑步好型` 不過你 d頭髮 中間分仲型`
返到屋 K`洗完白白就即刻上床訓教教`
今日 ..係訓得最好既 1日`
1上床好快就去見周公了`
唔使好似平時咁` 訓唔著><
要係張床` 滾* 滾* 滾* 滾* 滾*
|