2006 年 7 月 22 日 星期六
中午``
同牙寶去清水灣
牙寶佢班 fd 一早去左既
[[ 一灘 ]] [[ 一灘 ]]
之後..
我地去錯二灘.. 又要行去一灘
勁勁.. 勁勁.. 勁勁.. 辛苦牙
去到坐左 1 陣就落水
玩` 玩` 玩` 玩` 玩` 玩` 玩` 玩`
6 點 幾.. 走 人 了`
因為
果度有 2 條仆友
係咁係度 1 唱 1 和
好好好好好 討厭..
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 230 | »