今日``
頭 2 堂冇返去..
之後又返去罰左 2 堂..
2 堂罰企牙"" 好辛苦 >____<
1 5 號房個 8 婆好討厭""
要打電話俾家長`
跟住又叫我老豆留電話俾佢..
話叫我班主任搵佢傾下`
牙Sir 唔知同得老豆傾左 D 咩呢`
不過.. 好似傾左好多野喔`
牙Sir 話我老豆好嬲喔`
佢又叫我.. 多 D 同我老豆傾計//
放學`
牙Sir 又叫我早 D 返屋 K ` 唔係仲衰喔`
不過.. 唔想返屋 K ..
之後` 自己去左盪秋秋度`
有條友打來.. 傾左 1 陣..
跟住` 又去左後梯樓坐左一陣`
6 點幾.. 返屋 K ..
老豆` 真的好嬲`
|