今日``
係航太做我同學既第 1 日..
不過``
大家都冇咩講.. 5 5 5 =[
小息``
航太拎出支水水同媽咪麵俾我..
我唔記得自己講過 D 咩``
航太話我話'''
自己慢慢食.. 慢慢飲啦``
但係.. 有野食..有野飲.. 我點會唔要呢``
Lunch 返來`` 同航太拎水水飲``
佢話佢嬲.. 所以掉左..
我嬲 ________`` 嬲死你.. // 嬲死你.. //
放學..
同牙芳.. 牙希去左麥當當``
見到Kiki.. Kiko..
坐低同佢地吹水 =]
5 點幾.. 靚妹落來搵我..
同佢去左 Mk 行街街..
8 點幾.. 返屋 K ``
原來``
航太打左好多個電話俾我..
嘻嘻 ............................. )))))*
不過``
嬲..// 放學咁耐都冇打來``
晚上``
洗完白白.. 立即打俾航太``
航太說了 1 些說話..
令我對他很失望``
不過``
算啦.. 佢冇心既``
同佢傾左 1 陣.. 拜拜 ____________*
訓唔著 > 3 < 又失眠了``
係床度滾滾滾 x2``
牙忠打來.. 同佢吹水..
嘩嘩...........................................``
學識左好多野牙..
條白痴唱歌仔俾我聽..
哈哈`` 好好笑..
不過幾好聽喔``
2 點幾.. 訓教教..]]
|