琴日完本早放..12點放..但..又要幫女童軍..唉..!!~ 幫到4點半..之後返屋企..出銅鑼灣食飯..同d親戚.. 之後返到屋企玩多陣電腦就訓..Zzzzz.. 今日班完本搞左個BBQ..但冇去到..因為巧靈班FD係到..之後去左咖啡灣又燒..由2點半等到4點先有得燒.. 之後燒左陣就走左啦!!~之後上左陳錦屋企玩..嘻..仲叫左M記食..正!~~玩到10點去左ok買野食..之後就回家了!~!~ 聽日去澳門睇個個新賭場..-3-''但最慘要8點起身..咁難得放假.. 星期1你又唔洗返學..-3-''..哼" 唔打了..再見各位..