琴晚我牙爸睇我d sms..之後冇啦啦一早就叫我起身..係到罵我..o撚晒囉.. 搞到我喊左一陣..之後等到佢地落左街..先可以打比牙泉..sorry牙!!!!!!~今日既事.. 之後我訓左陣..連你打比我都唔知..嘰嘰..~之後4點先打返比你..唔好意思..!!!!!!!! 唉..又要你係咁等我..由3點等到6點半..嗚..好對唔住.. 琴日阮氏生日..生日大大大快樂哇"我去唔到你個生日會.. 死啦!~英文第2次統評得44炸..唔制牙!!!現在咩科都要加油哇"!!! 下星期6班會BBQ..唔知去唔去好..阮氏又係個日搞..\./ 要做功課lu..大家再見了..CoMmeNTs哇""" 愛你哇"(某某某..)