☆°+SaYaKa∼真情告白++*

2006 年 9 月 10 日  星期日   晴天


2006-09-10 分類: 未分類

yayaya。。。牛一啦。。又大一歲。首先祝自己生日快樂先。許個願先。嘻嘻。我希望呢。全家人都身體健康(呢個最重要。)希望嚟緊ge一年一切都順順利利。咁就足夠啦。哈哈。。一覺訓醒就要返學啦。頹廢左幾個月。聽日終於可以過嚟d"充實"H日子-_-!!(唔知係唔係呢)55555。。。返到去又唔知知返邊。又唔識人。。驚驚啊>_<唔好理囉。。我咁硬淨.唔驚GE。。一句到尾。。生日快樂.嘩哈哈哈哈哈。希望有個美好的19歲^^






訪客留言 (返回 ting2010 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]