突然之間天氣轉涼左好多。凍凍啊>_<。今日好無聊。返去上一堂compu。成個幾2個鐘搞果個什麼student acc。悶。岩岩開學。啲野又未READY好曬。都唔知點做野。亞SIR都想早D放我地早架。但係唔得。原嚟早放超過15分鐘。就要上多次2個鐘H堂-_-!!不過準時岩岩搭3亞SIR就俾我地走LU。真係好。