☆°+SaYaKa∼真情告白++*

2006 年 9 月 12 日  星期二   晴天


2006-09-12 分類: 未分類

突然之間天氣轉涼左好多。凍凍啊>_<。今日好無聊。返去上一堂compu。成個幾2個鐘搞果個什麼student acc。悶。岩岩開學。啲野又未READY好曬。都唔知點做野。亞SIR都想早D放我地早架。但係唔得。原嚟早放超過15分鐘。就要上多次2個鐘H堂-_-!!不過準時岩岩搭3亞SIR就俾我地走LU。真係好。






訪客留言 (返回 ting2010 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]