☆°+SaYaKa∼真情告白++*

2007 年 6 月 10 日  星期日   雨天


為生活..尋找白面包.. 分類: 未分類

6月9日,海景嘉福酒店..

零晨12時才回到家..為什麼..?

不就是為了生活..

辛苦嗎..?不辛苦又何來世間財呢..?

今早起來..手指也腫了..

不過話說回來..相比起分送帶位和酒水也算不上辛苦了..

可能是不習慣..事隔那麼久沒工作..

幸好,那裡的人很和善,也很樂意助人..

同行的另一位同事Katie說從未試過返工沒聽過一句粗口的..

其實這樣大家得益的啊..你開心..我開心..大家都開心..

都不明白為什麼總是有人不耐煩而不肯教導別人..

總是板著臉,口黑面黑的..唉...真是乜人都有..

返工最重要的是可以準時放工..

真想以後都可以去那間酒店返工啊..

真的可說得上是"天堂"..可惜...不到我想的..

唉..為了生活..無論多辛苦都要撐下去啊>.<"

 






訪客留言 (返回 ting2010 的日誌)


coffee 於 2007-06-13 02:15 PM 發表:
你做野啦???點解我唔知既???唔係岩岩先見工咩???你做緊咩工啊???辛唔辛苦架???幾錢一個月啊???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

做左一日咁大把咋..
你又知我見工GE..?
我都唔記得同你講過D咩啦..嘻嘻..
你考完試先慢慢搵我傾啦你..^^
Posted at 2007-06-14 01:26 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



leolcm 於 2007-06-11 12:13 AM 發表:
工作係辛苦的了..遲d就慣既喇!加油啦
呢個音樂我都好like ga..呵呵
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

對於工作真係好有恐懼感ar><"
都是返學好..
你就唔應該la..
有咁好聽o既音樂都唔介紹俾我..
Posted at 2007-06-11 12:50 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]