☆°+SaYaKa∼真情告白++*

2007 年 12 月 12 日  星期三   晴天


超屌的周杰倫.. 分類: 未分類

超勁爆開心啊..期待以久的JAY JAY CONCERT終於睇完了..

超正.勁正.爆正..愛死周董了..

氣氛勁正..岩岩入場已經搞到我心跳加速.勁緊張..

JAY一出現..全場即時HIGH曬..

(睇得出係咩嗎..?HAHA)

從果一刻起..

我同ZICO隻手同把口可算話冇停過咁滯..抽筋+聲嘶力竭..

overall嚟講呢..Jay成晚唱多咁多首歌..冇得幾首係聽得明佢唱咩..哈哈..

呢個就係我中意佢o既地方..太屌了..

又多才又多藝..彈PIANO果陣..嘩..真係殺死人..

加上打鼓..男仔識樂器真係夠殺食..=]

又彈古爭..真係無與倫比..哈哈..

又跳得wor...真係估佢唔到..最衰就係唔記得影短片..

maybe佢遺傳左佢外婆.hahaha..原嚟佢外婆都幾跳得的..

嘉賓係Eason..又將氣氛升高幾十萬倍..(睇唔到樣.哈)

JAY唱講不出聲..真係超屌..哈哈..爆搞笑..

全場比較冷o既就係南拳媽媽果part..傻的..唱成4首歌Jay都未出現>0<

however..去到最後果2首"霍元甲"&"雙節棍"..

嘩..雖然唔知佢唱乜.但係真係high到爆..

真係超唔想佢完show ar..

整鬼佢..真係超準時11點踏3就走人..><"意猶未盡啊啊啊啊啊.......

下次無論幾窮都好..點都要買最前果d..我要握握手..

下次下次..要等到何年何月何日也..?

P.S:多謝亞飛支螢光棒..YEAH...

∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼

估唔到JAY真係會唱"開不了口"..

就係呢首歌..令我迷上了他..

依家有機會俾我聽到佢LIVE演繹..真係百般滋味在心頭..






訪客留言 (返回 ting2010 的日誌)


coffee 於 2007-12-19 10:55 PM 發表:
死野!!!甘有閑情去睇演唱會!!!你就好啦!!!
聽唔到佢唱咩都甘high???咩人來架???
甘好睇在咩先???就係為左氣氛???
有錢人係唔同D既!!!唉!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係聽唔到.係聽唔明.聽唔明佢唱咩係佢o既風格.hahaha..
你都唔知為左佢個演唱會我要慳幾多日o既飯錢先補得番條數..唉..
有得有失嘛.你只係睇到我好的一面..
Posted at 2007-12-21 01:49 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]