今日係家長日
我無去到 臨時有時@___@
要改期>333<
今日去咗葵芳
好耐無去la!!!!!!
同牙嘉牙儀行街
跟住牙儀話等人
介紹朋友比我識
佢叫歡
同佢吾熟 無野講.....
去咗吉野家
牙嘉牙儀去買野
我同佢傾一陣計
覺得牙歡都好nice xdd
牙儀話玩game
問我問題 吾凖say why??
問咗n條問題 牙儀咬耳仔
話我輸咗?!?!
........無奈-__-"(有原因)>333<
佢地食野 我睇書.....
好...打到哩到
多留下cm子..