|
|
2011-07-15 |
分類: 未分類 |
暑假拉...屎忽痕冇野做打篇拉x_x
一個學期又完左.黎緊既9月又要有唔同既班
唔知同kathy 同另外個3個同唔同班呢:p同1c一樣!
其實d時間過得好快.
開學頭.見到閃閃真係唔多開胃宜家呢.又終於可以唔洗再見到佢拉
唔會揀chem唔會讀chem唔會見左佢!good!
都要同念kai宜個人講bye bye拉!
暑假都開始左幾日拉..大家有咩做?
我諗都離唔開訓教阿..煲劇去街架拉;D
每一次放長假.多數個假期都會係訓.訓.訓
5,6點訓.5,6點起身.其實好哂時間下
有冇人係夜訓.夜晚吹下水傾電話?
宜家同緊yeebabe傾緊電話shyshy
好拉.諗唔到打咩.唔打拉
|
|
回復也是一種美德v3v`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ |
|
|
諗番起一開始f3個時.. 覺得好奇妙 咁快就過左一年..
|
|
|
TLT520 於 2011-07-15 11:06 AM 發表:
唔知會唔會同Angela一班呢xd:$ 揾日約出黎玩啦(:
|
|