★被你愛過 我真的很快樂 - !
♥:)MISS YOU`
ting228
暱稱: ♥SiU T:)
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
♥`真的好想你你會在那裡?___
-有一句話 再也都聽不到 那些過往 只好放在心上
-有一句話 再也都聽不到 那些過往 讓它自己燃燒
-我知道 我的一切你已不想要
-多想再一次 緊緊的擁抱
-就算給我 一秒也好 一秒可以給多少 我都想要
最新文章
2011-07-15
主題叫咩野好?v?`
-好又一年.唔好又一年...
-好拉.我又打拉;p
因為你;$
;♥0nly waiting____`


2011-07-15 分類: 未分類

 暑假拉...屎忽痕冇野做打篇拉x_x

一個學期又完左.黎緊既9月又要有唔同既班

唔知同kathy 同另外個3個同唔同班呢:p同1c一樣!

其實d時間過得好快.

開學頭.見到閃閃真係唔多開胃宜家呢.又終於可以唔洗再見到佢拉

唔會揀chem唔會讀chem唔會見左佢!good!

都要同念kai宜個人講bye bye拉!

暑假都開始左幾日拉..大家有咩做?

我諗都離唔開訓教阿..煲劇去街架拉;D

每一次放長假.多數個假期都會係訓.訓.訓

5,6點訓.5,6點起身.其實好哂時間下

有冇人係夜訓.夜晚吹下水傾電話?

宜家同緊yeebabe傾緊電話shyshy

好拉.諗唔到打咩.唔打拉

完成時間*v*:2011-07-15 02:21 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
回復也是一種美德v3v`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





訪客留言 (返回 ting228 的日誌)


cream_cheung 於 2011-08-08 09:55 PM 發表:
諗番起一開始f3個時.. 覺得好奇妙 咁快就過左一年..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YanyI0417 於 2011-07-15 04:20 PM 發表:
真係好無聊下:D
comment:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TLT520 於 2011-07-15 11:06 AM 發表:
唔知會唔會同Angela一班呢xd:$
揾日約出黎玩啦(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]