公公生日
姑姐係韓國買既手信 仲有衫同埋唇膏*冇影出黎 送D野好靚...正ar!!...
阿B"眨下眼就咁大個 我第一次見佢都未開眼
佢隻眼癢...但唔用手..係爸爸大脾係咁磨 好好笑亦勁可愛!!
阿B家姐*
哈哈笑
好錫我既公公同婆婆" 我唔想你地咁快老 我要你地健健康康...等我....等我努力搵錢報答你地! 好好咁愛你地 多謝多年來栽培...婷長大了。
刊登時間:2009-06-01 02:48 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]