| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 6 月 17 日 星期三  |
   
|
一天都光曬 
|
之前阿SIR俾左個去酒店面試既機會我
但個陣好似衰開有條路咁...整親隻手已經令我好無心機架啦
係面試個日仲要有TEST,完全撞左個時間
唯有將面試時間約早d....早半個鐘
加上前一晚我又緊張,,,係咁作自我介紹既稿...搞到好夜訓
結果好唔爭氣地,當日唔知醒
搞到失去左一個機會
一彈起身已經打俾酒店賠罪了,可能佢覺得我改完時間又唔準時所以唔要我
就係呢件事纏繞左自己好耐
一直係度怪自己...白白浪費
仲要俾我知後來面試既語言係全程用中文
DOWN到爆囉!
結果阿SIR話要安排我去美心...個一刻超擔心
因為屋企人好想我去酒店做....佢地實鬧我
經過幾個禮拜後,終於可以上美心寫字樓面試
我根本冇訓唔敢訓...好怕一訓又好似上次咁起唔到
結果隻眼好紅
點都好..希望今次可以有個好印象俾人睇
經過一輪自我介紹後...佢叫我係機場同迪士尼之間簡一個地方黎做
真係諗左陣...結果都係決定去迪士尼
我諗OK既...解開左上次酒店個結...開心番
星期五仲會去一次迪迪試衫個d...GOOD!
期待7月既實習呀!!
之後係要去照肺...第2次了
又sin我錢...
面試加照肺足足用左3個鐘
搭MTR途中約SHUN出黎唱K
令我開心既係佢開始聽番飛飛d歌同埋讚佢地越黎越靚仔
哈哈...真係好興奮
好眼訓訓訓牙*
|
|
刊登時間:2009-06-18 02:49 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|