今日訓到1點*9點幾有起身睇騎士公主,正啊
訓到頭都暈埋,但其實訓左9個鍾炸,諗住今日可以做功課,點知爸又要我學燒碟
搞搞下整左成日,fish又5知去左邊,需要佢個時就...
結果係失敗左,係電腦睇算...就係{{冰河世紀}}囉,都ok啦
賤車話同個女仔去迪迪,佢好過份,明明係我約佢先,我5想再理佢啦
有傑就得,佢遲d都好$啦,洗鬼電車咩,,,憤怒ing...______
不過我5想sin傑少d錢,,,賤車---成日都係咁,過份!!
有機會會同佢一齊,如果可以,我會好好愛惜,死都5放手
好想學識燒碟啊,邊個可以教我啊?.?今日游水,都5係唔得既,不過煩左d,飯又未食
租左EASON演唱會番黎,一定要燒啊...
___+請在我後悔之前離開我”+_____飛輪海)))唱歌好好聽
今日好有心機打日記,你睇下幾多字!!
覺得部電話傻傻地,收得5好,,差...聽日又要同細佬係屋企
下星期要去到哈囉win啊,係真係請先好,5好賴cat啊∼Thx(((((&
|