Cursor by www.Soup-Faerie.Com
 
 
ting58
暱稱: MAN TiNg*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
實力派
給我一個五星級的家XD...
一天都光曬
MY CLASSMATES
生日PARTY at SCH
文章分類
全部 (371)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
a.CHORD
CHERRY
DAPH
MMK
Pistis
Renee
SANDRa
S!uPo
Siu CHU
CHinG
ChAU
MaNdY
Wing
大東
丫柴
亦儒
亞綸
禹哲
胡清藍
純哥
最近訪客
最近沒有訪客
星座占卜
★й①ヲズЗеユЗ★
й①ヲеみШスヘ-blogwasabi-
日誌統計
文章總數: 371
留言總數: 263
今日人氣: 1
累積人氣: 11434
站內搜尋
每月文章
2006 年 10 月 7 日  星期六   晴天


中秋節*快樂

____粉紅色配黑色**最佳拍擋____###”

今日係中秋,雖然冇假放,但我覺得5放仲好

英文好多功課做,但好耐先交,學緊Tenses,好難

晏就個2堂(ENG & mATHS)以為好難捱,點知都幾好

今日真係好叻女,真係5讚下都5得,就係咁多堂都冇想訓教既感覺∼∼

Maths好魚,阿Sir走過黎問我識5識,搞到人地面紅,呵呵,今堂我有比心機聽架!

聽佢講真係好明,幾中2佢既,但佢太好人喇,,我係反思本野話Maths堂好嘈

估5到佢會覆我架,佢話:5怕!我可以好惡,笑死啊,我就回佢話:你算啦,你惡5到架啦!

因為你太好人,根本嬲5到><”佢叫我地寫最想讚既人,就讚左佢啦

嘛死*以為daph daph送野比阿sir,我話佢係師生戀^^點知個個人係小儀=.=

放學比馮Sir嘛死,佢用好邪惡既眼神叫我地過去,你估下佢講咩??

中秋節快樂!!

........

無奈____________

同fish都要趕番屋企,我出荃灣,佢上水...

但估5到差5多係商場個度見到佢,hapi∼∼就陪左佢去買型光棒,等佢走左,我都有買

嘩,,今日好多人,搞到大塞車啊,結果我地要提前落車,行過去,,電話又收5到,好慘

晚餐食到好飽,博命咁食丫””””食完就睇2重奏結局,都5知佢up乜

睇完就搭西鐵番黎,快d,,,,講一個搞笑既故仔先:(打比傑既經過)

打去,有一個男仔聽,佢問我係邊個,我覺得好過份,以為佢係道扮5識我,因為把聲都幾似佢

我就話{{+我係你老闆...=.=}注:5好以為我講野粗俗,呢個係我同傑先明既野

跟住佢話我5係傑,佢去左沖梁,我當然5信,就比佢笑,so我嬲左,以為佢玩我嘛

但佢條女嬲左喎,y??因為我囉,,佢話自己條仔比人認錯,哈哈!

最重要既係佢5係嬲我,係嬲條仔,咁搞笑既**佢話要拆佢”辭堂”...呵呵,好可憐

幾經辛苦下搵到小純&小彤,婉冇黎,失望...好想睇佢...

佢地3個都有打黎,我地就係道玩,狂話打錯,純超搞笑,哈哈哈哈哈哈哈哈哈|||||||}

去左銀座,個道好早關門,我地就坐係道傾計,傑話請{我地}去O記,佢出糧啦...gd

但過左聽日就會好貴啦,幾時去得睇下佢幾時要番工,應該都係下星期

好似係純話要叫佢地出黎,但最先縮沙既都係佢,哼!!佢地真係隨傳隨到啦,8分鐘內由天耀去到銀座

但個時我好急,可能係緊張啦,去左9.9秒既次所後個2個冇義氣既去左搭車,話驚冇車搭

但其實輕鐵今晚係誦宵架,,,衰人!!搞到我要自己對住佢地,一出到黎,就見到佢地向我行過黎

咁都認得既@.@咁都認得既@.@一齊去左搭車,佢2個都5買飛...比左張相電車,無計,佢求左我咁耐

傑想拖我,佢隻手好暖牙,但我5會比佢拖,而且電車係度都夠膽咁,講下佢先(電車)

真係好樣衰,反而傑就ok,比上次靚左,上到車,我地一齊坐,電車企係度,特登同傑親熱d激死佢,好爽啊

1點幾番到屋企,媽話我夜番,因為都未試過1點先番,睇黎我平時都幾乖架喎!!

洗左頭,未干...so寫日記&做少少少hw,,好後悔冇捱多陣

我3點訓,w三點23分叫我打比佢,唉唉**

賤人*做咩成日向我晒命,愛情比你佔左,友情都要同我搶!你好賤呀!!

就算你同佢去又點,我一早對佢冇野,個時既只不過係好感,但友情就5得啦!佢係我最珍惜既野

拍拖好慘,成日嗌交都只見到女仔喊,幾時見到d仔喊丫?咪傻啦

我都要...以後以後5為d衰人喊,,,傷夠啦!!

傑少**以後,,你既姐係我既,我既都係我既,,呵呵∼∼

今次係打得最多野既一篇)))))#

手上的型光手鐲

發亮發光

刊登時間:2006-10-07 07:11 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 ting58 的日誌)


daphanie32 於 2006-10-13 10:05 PM 發表:
下..係我咩?唔係MA?又好似係喎!!
好似係我話[不如叫佢地過黍見你]*
之後你地個個都話好..SO先叫佢地黍咋MA*
1定係咁啦*/\/\"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

原來係你........
衰婆
Posted at 2006-10-13 11:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lawlaw2005 於 2006-10-08 10:41 PM 發表:
我係同你一班車ga~so我地係一齊走ge ^0^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁都得
Posted at 2006-10-13 11:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lawlaw2005 於 2006-10-08 10:40 PM 發表:
我反對!我冇叫佢地出黎,我都5想見到佢地~我冇宿沙ar ~ 本來12點前番,
但你冇義氣咁叫我自己走先wor =.= 下次叫埋小婉,佢一定會陪我番去!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我肯定5係第一個叫佢地出黎既人
5通係...
我冇叫你走先,我叫你陪我見完佢地就一齊番
小婉梗係啦...佢永遠都企你個邊
Posted at 2006-10-13 09:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



daphanie32 於 2006-10-07 11:52 PM 發表:
你個WALLPAPER閃到我眼都花喇*
之前咪幾好!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好啦我再轉
Posted at 2006-10-08 08:46 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



daphanie32 於 2006-10-07 11:51 PM 發表:
我個名幾時改左叫[張彤]嫁?..XD
輕鐵都唔係開通宵*開到2點幾咋!!收音機講既*
個賤人搶你友情??愛情我就知係咩*友情係點嫁?
可能會同佢1齊?又同我講唔會既*哼!
唉..我睇唔到佢個樣TIM*我想知!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

做咩咁留意我d錯字丫@.@打咁大篇錯一個字算係咁啦...
2點你都咁快走....唉,Miss都有叫你留意時事啦
其實佢冇搶我愛情,少少啦.....嚴格黎講都冇既
你估5到係邊個咩?5好開名.我呢度鬧人係5會開名架
要私下同你講...........
e家又發生左d事,可能同5到佢一齊,抵你啦....邊個叫你閃得咁快
Posted at 2006-10-08 09:03 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]