| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 23 日 星期一  |
   
|
為何 
|
怎麼..總是向我問起你
已經好早訓{10點半},,但今朝起身好5知點,成身好軟*
今朝等左陣決定上車,諗住去到頌富同J一齊等,點知純話5番><’
覺得佢太博命喇!!成日搞到自己好辛苦
第1堂Eng都好拿命,parer2未派得,好驚
Miss話TT考得好差..今堂就係度溫番咁多堂學過既野,一路講一路問人
5識就俾佢叫左起身,我同daph都有被佢叫+.+其實都識答架,不過俾佢數到5記得晒囉
去左A1食,為左K欣個”暑容”,好味啊,,,
週會好搞笑,學左句日文,,,daph又要新名,好衰..係咁引我笑
中文冇乜點聽書,同舟傾計,都幾好∼知左佢多d野
我要學煮野食啊,今次5可以講講下,為左我既幸福,呵呵
哈囉win真係要等下年,今個禮拜好多人叫我去睇戲,期待11月3**
放學同純去左M記,都知自己生晒飛滋,但真係好想食,YUMMYYUMMY.....今個禮拜去北江食脾脾,正
今晚有肥田喜事啊,想睇一定要睇*
看見你,有點不知所酯,好快無事,原來真正無左你係咁
我當你地係好朋友,但你地又有幾多個當我係?
ps,方包又放監,今次有野睇
|
|
刊登時間:2006-10-23 09:27 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
SISTER 於 2006-10-24 08:56 PM 發表:
朋友--*我會當你係好朋友架...呢排腸緊本書講朋友架..
好好...遲d借俾你睇牙..我會永遠當你係好朋友..
|
網主回覆
thx sister*
我都當你好朋友^^仲有好姐姐 Posted at 2006-11-03 10:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我梗當你係我好朋友啦*
我會好好珍惜我所有FD嫁*
我當你地係我既好朋友*希望你地都當我係啦*
|
網主回覆
我都當你係best,,,
受過傷5要再復發*
我會珍惜以後既野 Posted at 2006-11-03 10:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|