| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 7 日 星期二  |
   
|
心碎的週會*** 
|

TT miss冇番,次次見到個ar sir就知
同舟,daph傾計,咁就過左1堂
我覺得pth miss開始頂我地5順,係咁鬧人
不過講真,d人真係冇聽書囉*


週會知左w既某某事,個1刻5係想喊,而係覺得對佢再都5會有信任
點算,我真係好驚,背住我,真係做左咁多野?
點解對住我,又係另一張臉?個個男仔都係咁賤架?
---我信你,因為我愛你
但你呃左我,愛亦隨之而去----


|
|
刊登時間:2006-11-07 09:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
SISTER 於 2006-11-08 08:23 PM 發表:
愛一個人唔一定要同佢一齊先開心.world上仲有好多人可以俾你簡.唔一定要係佢.夜心.我會支持你.其實我都爭扎左好耐架.都唔知點同你講..唔講又驚你最後傷得更重.但講又擔心你接受唔到..唉..仲之就好難簡.sor牙.我唔想咁直.但又唔識得彎d.你唔開心完就忘記晒去啦.有咩可以搵我.唉.我覺得自己講完好似好唔知點咁....佢對你點.可能係你自己先知.但希望你會開心.我唔想你受傷唔想你過得唔開心.你要開開心心牙...知無..i suport你.
|
|