| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 14 日 星期二  |
   
|
同一個世界 
|
當初是你答應我..  ..
係輕鐵見到Mok,好逼呀,約左芬...我地傾計既時間好少><’
Maths堂ar sir話5洗測啦,下次先喎
因為d人根本冇溫,,,唉唉!!
文字題,係史上最難既1樣野,5係,,,數學根本就係最難
上中文&Eng超無聊,同樣係對答案><’
Eng好多人都訓著左呀,佢又話派聆聽既,,,都5知有冇10幾分,怕怕
成日同daph創造自己既語言,而且又有新計劃啦,怕Miss會調開我地,成日傾計嘛!
千期5好,咁樣上堂就冇樂趣la...
食完飯去左A1,聽牛慧唱歌,佢準備參加歌唱比賽呀,>>曖昧<<
難到乜咁,祝福佢**
仲未開始做我個10萬字,今次死緊啦,雖然係咁,但我1d都5想做囉
有班相睇啦,好樣衰,憎死自己冇放頭髮,好憎呀!!
比人整到支筆斷墨,5甘心!!係完全寫5到呀∼
放學搵多2個Miss簽TT份野,王秀玲,,對住佢好無奈
神秘人個筆袋,Miss郭話好野性,5可以咁噶,kaka!
放學自己1個,傻傻的,行得好快----
dow左5566既野黎睇,好正,更加愛佢地ar,大師兄!!啜
|
|
刊登時間:2006-11-14 08:49 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
當然啦我整架喎! Posted at 2006-11-28 12:03 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
本人身為[最緊要正宇]既主持..又要黍捉你錯宇喇**
係[建議]唔係[見議]牙..知冇!?你要睇多D[最緊要正宇]喇**/\/\"
THZ你接受我既建議牙**我覺得依家好左牙**
嗯嗯**太小ICON喇**加多兩行啦**
|
網主回覆
--建--字我5識打嘛
好多字我5係5識,只不過5識打姐
依家又加左d野啦,係咪靚爆啊? Posted at 2006-11-20 07:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
pistis 於 2006-11-15 07:22 PM 發表:
|
網主回覆
我都係試下呢隻效果姐...
如果5得我就del左佢啦^^ Posted at 2006-11-18 12:42 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你個板真係模到咩咁WO**睇到我頭暈喇**
講真......怪怪地囉**
如果唔係我之前都用左啦**就係唔好先唔用咋**
|
網主回覆
ok la我接受你既見議...
依家呢?係咪好好多牙?
洗5洗係開頭加多行ICON? Posted at 2006-11-18 12:41 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|