 


5係成日打日記,但打之前都會整靚d個板
知5知我今次整左d乜呢?
死亡筆記>>最後的名字首主題曲好正ar!!
上網睇呢套戲既評論,d人好聰明諗到好多野
老實講,今日個心又5知點∼.∼
PE仲未輪到我,係度玩,俾人話我..無計,今日5小心帶左細3,so..好魚
Eng又開始傾計,俾Miss望住個時好5知點,但5傾又好5知點
Math好難捱!∼連第3課都5明,佢已經教緊第四既尾
我知係我冇聽書,好多人都同我1樣∼聽5明佢講野,上堂就好無聊
IH又俾人鬧,d人話上堂拋波仔就5會悶woo,但輸左個個會好慘><’
一向都係個d人話晒事,5中意啊!
Feel舟既情況同我差不多,以外人既身份黎睇呢件事佢真係好傻
相反你地睇我都係咁,但我想5理佢時佢竟然搵我..???成日都係咁
好慘,連電車5要我,個個都5要我,最緊要既Kit都5知做乜,佢1月做手術,依家好忙
我5可以中2佢架,如果佢死左咁我就慘,等佢確定手術成功先啦
Lunch好衰,以為媽5送飯黎,點知等我買完面先送到上黎=.=
無個人通知我,冇2氣啊!不過有”鹹魚事件”,好搞笑
於是我食完面再倒左媽d飯,sor呢媽!
THX CY幫我寫稿,5洗愁啦,聽日中英都要講野,壯膽先!
爸租左__寶貝計劃___!正,想睇好耐
 

|