這麼近那麼遠
今日早左起身...
原來同純搭同一班車,但咁都5知,落左車先見到,於是一齊番
Maths照舊係度發毛”差不多打鍾時開始亂了*
Daph”借”左個銀包俾我用呢...><”不過冇$裝
又借左舟部電話黎玩,好正,SD左俾2個人.if我係people就好**
以後都要借你電話ar舟,愛你唷∼
ENG要作文,sin晒D單行紙,都係隔離條友囉,成日玩
IH玩辯論,無啦啦發左陣脾氣,最近成日發脾氣
我話過會改,不過...
個時竟然有d想喊,5係嬲俾人玩,而係覺得好多野我都控制5到,好廢
又諗起MK件事,諗起自己既5生性,W,FD...太多太多
所有野我都掌握5到!
真正既朋友..係點?由IH到放學都5太想講野
係小食部見到純,大叫左幾下...我地真係連相處既時間都冇,好掛住佢
5點就番到HM,打左俾KIT,佢話佢有第2個,但佢之前又應成同我1齊
冇乜Feel囉,佢仲要堅持話我地係1齊過=.=
又係我冷淡,手都5俾拖...講真,我要咩佢都5知...身體接觸真係咁重要咩?
連朋友都5想同佢做,今日係最後1次聽佢把聲..永別了
跟住打左俾W,我話要睇實d佢,佢問點解,我話因為驚連你都冇埋...
個個都係咁,5理佢就會出現第3者,危險
好快咁沖左梁,舟打黎話衰婆冇帶”所時”要黎我度
歡迎啊!第1次呢,,,SAT我都會去你度架
媽仲叫佢係度食埋飯,好想笑,,,5知點解呢,feel佢食得好斯文
好似係第2個係我屋企食飯既FD^^
希望今日既菜岩你食啦,下次都要黎啊!
最新十萬:2321字
PS,明天我會準時的了。。。。
|