| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 12 月 7 日 星期四  |
   
|
3個月時間攻陷了〔你〕 
|
___從來不相信我的世界可以有多完美**___
痛苦寂寞還有一些疲憊
怎麼會哭(誰錯誰對 為誰抱歉)
不會再哭(誰錯誰對 為誰憔悴)
不允許他人隨意進入我的零度空間 寧願孤獨懶得再去想誰
兩個人一起是否只是得到一種安慰 掙脫過去然後忘記一切
沒想過有天我的結局忽然全部改變 誰會抓住我的無力雙臂
隨著時間,傷口會瘉合,
而疤卻會永遠留下。
每當,我想體驗再多一點陽光溫柔的時候,
夜幕卻已上演。
人是不是總是拿時間去錯過些什麼
講了很多 想了很多,習慣了自己和自己的獨白,反覆演練。
練習著面對,練習不膽怯,想改變 又害怕改變
一次又一次的蛻變,厭倦每個昨天,能逃避,卻無法毀滅。
[ 放下所有的藉口 我不再反駁 也不再強求 ]
++放下所有防備 一切都無所謂++
    
所謂__人在做,天在看__
你既所作所為終有1日會俾人識穿
個天亦5會俾你好過!!*
    
今日呢篇突然好想整靚佢...
好耐冇整了...成日都打字就算
搞到好似冇左d野咁,不過e家反而整到好花><”
今日好遲先上車,因要入8達通
搞到純哥陪我遲*
再1次警告自已要早D!!
又因天雨&淑女關係我地冇跑,不過純捉住我行得好快
佢話怕跌親喎#哈哈
最終我地係冇遲到架!

PE堂玩))閃避球((
我閃我閃!只知要1路係咁跑囉
玩玩下d人變得好狼死:嘉欣,daph,純哥(你個下真係好勇)...
玩到好熱,無人有心機上英文堂,so俾Miss鬧左好多次呢
個1刻覺得Miss好煩,佢不停咁講野&叫人做野
Daph你背叛左我><”
不過算啦,都係媽重要d既...
我個日就乖乖係HM啦!
THX你個銀包,真係錫晒你架喎
Maths明左d啦,不過真係少少炸
佢仲話要測第四課,你要左我條命好過啦
今日到我5記得帶餐具,好採有衰佬,否則我地會*1鍋熟*
中史好多人想訓,好採我意志夠堅定姐
IH玩遊戲,我真係好蠢架!主動俾張紙Miss=.=
聽日1定紙不離手囉
玩玩下覺得好無聊*

感覺上好多FD咁
誰是Best不重要,最重要的
是我用心去對你們每個
其實邊個對我好,我就會同樣咁對佢地
黎緊呢1年
我1定要改變我自己
變得成熟D...但我想知,點先叫成熟?
真好笑,都未搞得清係咩黎..學咩人改??
朋友,要彼此珍惜,若其中一方放下了
還有挽留的餘地嗎?
”””我5會俾你再有1次失敗的友情”””
|
|
刊登時間:2006-12-07 08:50 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
pistis 於 2006-12-09 09:50 PM 發表:
|
網主回覆
係牙..你好勁! Posted at 2006-12-11 07:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
今日PE堂閃避球好好玩呀*
我好狼死咩??都唔夠莊小欣咁勁牙*
我依家冇背叛你啦*係俾你簡去唔去*
嘻嘻*唔洗THZ!!其實你FEEL個銀包靚咩?
[若其中一方放下了..還有挽留的餘地嗎?]
講得好!!!!!!!
|
網主回覆
係牙你好狼牙!
有得簡,但亦未必是最好的*
5關個銀包靚5靚事,呢個係心意,明5明?
你送俾我就算樣衰都要好好多謝你,禮貌囉
最尾個幾句都係作俾你架....
要珍藏wo∼∼ Posted at 2006-12-08 12:46 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|