| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 19 日 星期日  |
   
|
3條化骨龍 
|
親戚來了..3個大人3個細路..all is十歲以下
加埋我細佬..佢地4兄弟將呢間咁細既屋反轉再反轉
加埋我地...間屋一共10個人!!
唔鍾意咁樣..我真係好反感人地整我d野
但佢地入我房不停地整..有好多野都要收埋..電話都係..超唔方便
佢地要係度1星期先走..唔敢想像我番左學間房會變成點
依家咁多人去曬山頂*星光大道個d..個d地方太悶..so我自己係HM
(((有3個必去既地方:))))
迪士尼*O記*澳門
一陣我都諗住出街的..想去買埋中五D書先..仲有睇衫
唔記得講..好耐之前我終於睇晒王子變青蛙..HAHA!!
依家睇緊既係:終極一家*
大東好型~亦儒幾時先出場呢!?
|
|
刊登時間:2007-08-19 11:05 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
10年冇留過CM俾你==" WA...10個人1間屋咪好逼?? 不過都好吖*可以去迪迪同澳門W0* O記係到期之前你要同我去多次牙* 應該唔會再續証LA*又貴又玩過曬* 只想去HALLOWEEN姐*你想唔想續?? 你個眼鏡LO0K仲未見到*今日可以見LA*
|
網主回覆
你知就好LA..以後仲唔快D乖乖留CM..
仲要係要長到冇人有個隻喎!!
依家我乜都冇得去啦...我D親戚都冇去呢2個地方
快D同我去迪迪丫..就算幾唔好玩都要去1次既
當然要去O記..你想星期幾?
續證呢D野睇定D先,最緊要既係佢唔會平俾我地..咁我地做咩仲益佢!?哼哼
HALLOWIN好驚...驚我俾人嚇到心臟病發左==
Posted at 2007-08-26 12:22 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|