Cursor by www.Soup-Faerie.Com
 
 
ting58
暱稱: MAN TiNg*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
實力派
給我一個五星級的家XD...
一天都光曬
MY CLASSMATES
生日PARTY at SCH
文章分類
全部 (371)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
a.CHORD
CHERRY
DAPH
MMK
Pistis
Renee
SANDRa
S!uPo
Siu CHU
CHinG
ChAU
MaNdY
Wing
大東
丫柴
亦儒
亞綸
禹哲
胡清藍
純哥
最近訪客
最近沒有訪客
星座占卜
★й①ヲズЗеユЗ★
й①ヲеみШスヘ-blogwasabi-
日誌統計
文章總數: 371
留言總數: 263
今日人氣: 11
累積人氣: 11493
站內搜尋
每月文章
2007 年 8 月 19 日  星期日   晴天


3條化骨龍

親戚來了..3個大人3個細路..all is十歲以下

加埋我細佬..佢地4兄弟將呢間咁細既屋反轉再反轉

加埋我地...間屋一共10個人!!

唔鍾意咁樣..我真係好反感人地整我d野

但佢地入我房不停地整..有好多野都要收埋..電話都係..超唔方便

佢地要係度1星期先走..唔敢想像我番左學間房會變成點

依家咁多人去曬山頂*星光大道個d..個d地方太悶..so我自己係HM

(((有3個必去既地方:))))

迪士尼*O記*澳門

一陣我都諗住出街的..想去買埋中五D書先..仲有睇衫

唔記得講..好耐之前我終於睇晒王子變青蛙..HAHA!!
依家睇緊既係:終極一家*
大東好型~亦儒幾時先出場呢!?

刊登時間:2007-08-19 11:05 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 ting58 的日誌)


daphanie32 於 2007-08-19 01:42 PM 發表:
10年冇留過CM俾你=="
WA...10個人1間屋咪好逼??
不過都好吖*可以去迪迪同澳門W0*
O記係到期之前你要同我去多次牙*
應該唔會再續証LA*又貴又玩過曬*
只想去HALLOWEEN姐*你想唔想續??
你個眼鏡LO0K仲未見到*今日可以見LA*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你知就好LA..以後仲唔快D乖乖留CM..
仲要係要長到冇人有個隻喎!!
依家我乜都冇得去啦...我D親戚都冇去呢2個地方
快D同我去迪迪丫..就算幾唔好玩都要去1次既
當然要去O記..你想星期幾?
續證呢D野睇定D先,最緊要既係佢唔會平俾我地..咁我地做咩仲益佢!?哼哼
HALLOWIN好驚...驚我俾人嚇到心臟病發左==
 
Posted at 2007-08-26 12:22 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]