| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 8 月 24 日 星期五  |
   
|
行街睇戲食飯* 
|
我地4個睇既第一套戲
--------------
(po*chau*daph*ting*)
開9點8
估唔到唔知醒既係我..因為琴夜4點先訓[[ZZzzz]].....唉唉!!!
於是飛的過銀座
好採...

套戲都幾驚...不過全部鏡頭都睇晒...
個結局都係估唔到的
我好驚訓教個度...仲有個吊扇..好驚個死人腳
係咪下次我地睇喜劇會好D==

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
驚完我地行去頌富..等根哥請食飯
佢請我地去元綠..好極了~
2點佢要開會....so走先..佢學緊好多野咁既
跟住我地4個都各自番HM換3/鞋...準備出YL
影左貼子相*行千色.喜利*
我們的[木]標;O記*唱K
|
|
刊登時間:2007-08-25 11:31 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|