買書
訓到成點先起身... 爸媽最近都會在家...我唔可以成日開電腦LA SO D相唔知先放到上黎..好有多 好想洗機..但又唔知點保住D相..&軟件..救救我 同純去左北江買書... 爸媽去羊城飲住茶等我 但我搞左好耐...去到就俾人X左好耐 番到HM睇[每當變幻時]都OK好睇 想番大陸..番唔番好呢!? 本人間房好亂丫...中四&中五 D書都未汁 我諗聽日會好忙
刊登時間:2007-08-26 12:05 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]