| «‹ June 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
2008 年 2 月 6 日 星期三  |
   
|
HAPPY NEW YEAR... 
|
今日都要番英文><
連續3日喇*
做左個LIST,,都ok簡單..
又出TM..今次買左條褲
每條街每間鋪都好多人..好逼
行左1個鐘都睇唔岩其他
聽日番大陸LU..
大概初五番掛
最近好多戲想睇丫
《魔街理髮師》*
《L 之終章•最後的23天》*
《魔幻王國:卡斯柏王子》*
《越空行者》 *
全部都係外國戲,,,支持支持
我愛我的[好鞋子]




睇我幾無聊..越影越多了

 


HAPPY NEW YEAR*
08年個個都要開開 >3<"
|
|
刊登時間:2008-02-07 02:05 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
妍妍* 於 2008-02-15 06:51 PM 發表:
哈佬.. 令女... 我又黎LA... 我來留CM-3-; 你有甘多鞋...你買甘多吾晒錢..我有好小鞋-0- 來我BLOG留CM LA/ http://www.qooza.hk/yin1908
|
網主回覆
呵呵*THX你成日黎,,仲幫我留言
D鞋貴都冇計..我覺得靚..
同埋我係慢慢買..又唔係1次過買晒..
Posted at 2008-02-16 04:28 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|