今宵10點幾去眼科覆診,
醫生話眼仍然有發炎,
要繼續食藥同滴眼藥水,
好可憐ar,
睇完眼科,
又去左睇中醫,
e個中醫係我第一次睇,
佢好似ok專業,
佢話我濕重,
仲話我e+咁細個,
如果想個病快d好,
就要唔好飲凍野,
但e+大熱天時,
唔飲凍野真係好辛苦ar,
我鍾意嘅果汁通通都唔飲得,
救命ar,
正拼命地完成暑期作業,
我好多都唔識做ar,
好彩聽日有個新嘅補習老師黎ar,
唔知佢咩樣ge呢?
e個miss係我d fd 補開,
佢話個老師好好人ge,
希望如此......................
|