| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

|
6月又完啦-0- 
密碼:9XX?SPECIAL DAY |
今日起身食左幾粒燒賣`玩電腦..
又走左接媽媽放工=]很乖呢!?
返屋企諗住訓陣預備1陣返學可以唔訓,,,
點知1訓訓到3點幾''
死了`整左個杯麵..
跟住換3`
好彩d時間趕得到..
4點返到去學校...1個人都無!?@@
oh,,但係有隻[龜]係到
出左去同annie hea..
廁所無開,,課室無開!?
annie 真慘!!
去左我地課室涼[風扇]
無錯`只係風扇
所以換黎既都係[熱]
跟住kathy 佢地返到..
傾計同玩..
等到miss 糖黎到,,哈!
有人嚇到食糖[咳]親
去廁所hea-v-無聊`
返課室..比miss糖玩..
佢話[各位同學我地落去啦]
我同kammy 企左起身`仲以為唔洗悶..
點知..miss只係玩我地-v-
仲話有計好快d傾..
哼`係到拎張場刊扮d動物...例如d蜆同雞
比人話我太大壓力變傻左!?
有可能bor@@
5點先落禮堂[中7&中5畢業典禮]..
真係好多人bor..
魚蛋係到無聊玩場刊''
我同kammy無聊係到坐..
d老師上晒台`無人管!?
想得真美`d 老c係好奸的
識得係個台到偷望..
個個什麼什麼牧師..講野講左成個鐘`
但係講d野完全都唔關畢業事..
兜黎兜去都得左dd''1完個個即拍[爛]手掌..
[特別係我隔離既魚蛋]
之後頒下獎咁..真係悶到想死`
睇表演,,終於有返d生氣..
又話8:30放學,,
點知8點半個畢業禮先完
跟住等待已久的[傳光禮]開始啦''
好多臘燭`點完又要吹熄佢...
嘩嘩!!個d光好靚..
唉`kathy燒著左張紙..我d臘就滴左落隻手到[痛]..
等到我地F.就可以做主角啦
呵`但有咁既可能咩
放學,,,去7仔
出奇地小人..
返屋企`
|
|
title="" height="65" width="507" alt="" src="http://file.qooza.hk/userfile/3/6/4536/%A7%D9%B7%CF.gif">
|
« | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | ... | 549 | »
|