| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

|
死邦=]生日快樂 
密碼:9XX?SPECIAL DAY |
今朝1早起身..比人玩死.
又話打比佢''但係唔聽電話..
搞到我激嬲左人`
順手打比邦同佢講[生日快樂]
哈哈''做左第1個=]
之後再訓返..
10點起身,,食野
打電話`去搵媽咪接佢放工..
跟住就上左可樂屋企''
hea,,落去買野飲..
真係好囉..跌完1枝又1枝..
隔離個個人幫我執-v-
返上去hea..食晒d 朱古力..
搭車...諗住去CWB,,
好彩ling的電話及時..
係CW落車...去M記算!?
我最早到=]叻!
同邦搵位,無幾耐死豬峰又落黎
吹水真叻!!
等到ling同蔡黎食野..
食完玩玩玩..
豬峰閃`我地去藍灣買生日禮物
去左冒險樂園..
玩完去左拎蛋''
拎完又去彈波波..
佢地去公園..我上可樂家
hea左1陣..返屋企lo`
聽日返學啦.
|
|
title="" height="65" width="507" alt="" src="http://file.qooza.hk/userfile/3/6/4536/%A7%D9%B7%CF.gif">
|
« | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | ... | 549 | »
|