又去左天水圍一日
今日1點鐘又出左去天水圍
彤-蚊-蚊個表妹同埋我
一齊去天水圍個圖書館做功課
(好乖乖丫)
一開始去到圖書館我地就影印
蚊攞左我份中文影印
之後一齊去搵圖書(中-英-科學)
搵埋位之後就開始係咁做
做左一陣又係度傾計
一邊傾...一邊做
過左一陣...我同彤都有d肚餓
做多陣之後齊齊去食m記
一路食...一路傾...
傾傾下講埋ckm好好笑既野
(跳高既時候....四川最衰都係佢...電話桌面....)
係咁笑...係咁笑
笑到野都唔洗食
食完之後
我地行左一陣街
又去返圖書館做埋d功課佢
到左大約6點
ckm個表妹要走
so我地都一齊走
後來彤-蚊-我去左天台傾計
到7點30分就走左
返左屋企之後
丫姨都上埋黎
佢仲送左把風扇仔比我
好無奈
|