今日去左天水圍
今日彤、我一齊去食壽司 呵呵.....好味道.....飽死人
幾日都冇出街....今日都唔出既話我諗我可能會去自剎.....見報
【講笑唔好當真丫...我唔會咁傻嫁】
今日同彤一齊行行下街見到瑺......嫦就同我地一齊街
最無奈既係仲要係漫無目的咁行先覺得傻....嘻嘻....但係好好笑!!!
行行下不知不覺都7點島....因為我唔答輕鐵.....SO嫦就倍我去答小巴
本人在於二00八年七月二十八日晚上九時二十七分說聲唔該曬(駱駝)
返到屋企之後就悶到丫媽都唔認得....反對返屋企.反對返屋企.反對返屋企......
點解咁多人去動漫嫁....動漫咁多人......BIG到死....肥既話都big唔到入去丫
|