|
唉:(★
|
|
而家真係好多野做...
好攰啊:(
我終於病倒啦t_t
我感冒啦t_t!!!
今日一朝去左荃灣覆診xd
幫妹妹買左部新電話..我都想轉啊/_\
反到屋企玩左陣電腦^o^
跟住答車反學校..
比szeto sir鬧:(
佢特別係鬧我=_=
個個都唔鋸佢xd
無人理佢囉xd做自己野xd
我拎左數學出泥做.比佢鬧哈哈;D
之後教英文..勁沮喪:( 好難 我真係唔色!!!
完左好sad咁飄反屋企~_~
| |
|
« | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | ... | 477 | »
|
|