以為你會說甚麼 
才會離開我 
你只是轉過頭 不看我...
 

           
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
updating randomly




          
字花fiona勁好聽:)
 


自那天起 寫不出半首詩
留下到處 一張張廢紙
是我筆尖 發現文筆太亂
零落破碎 一想起你便斷

唯求用這首歌 唱出一種結束
如旋律內有雨 那就盡情哭
如文字會生花 也許明天會花開遍地
枯萎那個 無謂再目送
傷口會痛 無謂再亂碰

薛凱琪 - 字花

曲:陳奐仁Hanjin
詞:陳詠謙
編/監:Hanjin

金日去左學校上英文course.
好難:( szeto sir教:(
講野仲難明過jason...
好少人去..自我介紹之後佢test我地:(
做閱讀理解..不停咁估係咩意思= =
超級挫敗:( 我d英文好差架咋..
點解要簡我/_\!!!!!?

_ _ _其實唔係好人: D
唔好咁OX9為佢嬲來嬲去: D

Updates time:D
 2010-09-11 05:11 PM
  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


ting_0000
暱稱: 婷^o^
性別: 女
地區: 元朗區
最新文章
friendship
one year passed
2015-02-22
HALO2015
^3^
好友名單
日誌統計
文章總數: 477
留言總數: 2552
今日人氣: 44
累積人氣: 32793