|
字花fiona勁好聽:)★
|
|
自那天起 寫不出半首詩
留下到處 一張張廢紙
是我筆尖 發現文筆太亂
零落破碎 一想起你便斷
唯求用這首歌 唱出一種結束
如旋律內有雨 那就盡情哭
如文字會生花 也許明天會花開遍地
枯萎那個 無謂再目送
傷口會痛 無謂再亂碰
薛凱琪 - 字花
曲:陳奐仁Hanjin
詞:陳詠謙
編/監:Hanjin
金日去左學校上英文course.
好難:( szeto sir教:(
講野仲難明過jason...
好少人去..自我介紹之後佢test我地:(
做閱讀理解..不停咁估係咩意思= =
超級挫敗:( 我d英文好差架咋..
點解要簡我/_\!!!!!?
_ _ _其實唔係好人: D
唔好咁OX9為佢嬲來嬲去: D
| |
|
« | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | ... | 477 | »
|
|